Ostatni dzień stymulacji

Dzisiaj zrobiłam sobie ostatnie zastrzyki z protokołu stymulacji i wieczorem mam zrobić zastrzyk wyzwalający owulację - Pregnyl domięśniowo z użyciem duuuużej strzykawki.
Dzisiaj również miałam czwarty i ostatni monitoring na którym wyszło że mam w sumie 7 komórek więc to już wygląda lepiej niż na początku kiedy to doktor mówił o czterech. Widocznie reszta podrosła i też powinna dać rady :)
Do standardowej procedury in vitro (4500 zl) bierzemy również pICSI (500 zł) oraz medium wspomagające rozwój zarodków Blastgen oraz Embryogen (w sumie 1500 zł). pICSI bierzemy ze względu na złą jakość nasienia a Blastgen z Embryogen podobno dają 10% więcej prawdopodobieństwa ciąży klinicznej więc tym razem chcemy zrobić wszystko możliwe zależne od nas żeby się udało.
Doktór kazał również żebyśmy dzisiaj współżyli chociaż z mężem mieliśmy plan zrobić kilkudniową przerwę przed poborem nasienia żeby było więcej. Wytłumaczył to tym że z nasieniem dostanę jakieś antygeny którę lepiej przygotują macicę na zagnieżdżenie zarodka. Coś ciekawego.
W zeszły raz też miałam takie zalecenie ale bez wytłumaczenia po co; natomiast w tamtym dniu nie było męża w domu więc nic nie było.
Co do samopoczucia to tak jak w zeszłej procedurze nic mi nie dokucza - jedynie delikatnie czuję podbrzusze i to tyle, więc bardzo lekko i w miarę bez stresu to wszystko znoszę. Ale wiem że stres dopiero przede mną...
Także w czwartek rano mam stawić się w klinice na czczo i będziemy ruszać z hodowlą dzieciątek :)

Komentarze

  1. Ale się dzieje :) Ależ zaciskam za Ciebie kciuki, musisz wiedzieć że bardzo mocno :)
    Mogę Cię zapytać w jakiej klinice i gdzie podchodzicie do in vitro? Cena bardzo przystępna bym powiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dzieje się! Już zaczyna się etap takiej ekscytacji że ciężko zasnąć :) Dzięki za wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A klinika to Parens w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra klinika i świetni lekarze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Transfer

A miał być najpiękniejszy prezent na Dzień Kobiet

Leonard - nasz cud narodzin 💙