Shopping :)



Z okazji tego że na Dzień Kobiet dostałam od męża jakąś kasę na zakupy doczekałam się fajnych promocji w jednym z moich ulubionych sklepów GAP i ruszyłam z zamawianiem :)

Pierwsza rzecz to taki elegancki top w pięknym kolorze - już widzę jak będzie super wyglądał z jeansami i moimi nowymi białymi trampkami :-)



Kolejny zakup to sandałki - mam rozmiar 38/39 i wzięłam UK6. Są trochę za luźne i mam teraz dylemat czy wymieniać i czy na pewno mniejszy rozmiary nie będzie za mały.... ((( Taki urok zakupów internetowych.


Wzięłam jeszcze taki top z serii Pure Body - najmilsze ubrania do chodzenia po domu! Ale jest tak piękny że nie wiem czy nie będę go jednak na ładnie nosić ;) Ostatnio uwielbiam paski!


No i naważniejsze! Zamówiłam ciążowe jeansy :) Tak, tak! Zgodnie z zaleceniem o którym pisałam TU

Już je miałam na sobie na chwilę i to było bardzo miłe uczucie :) Z rozmiarem też trafiłam - są trochę luźniejsze ale na pewno w ciąży też będę większa więc akurat!
Mam zamiar je raz w tygodniu zakładać i przyciągać myśleniem ciążę.





Na razie tyle! W najbliższym czasie raczej nie planuję kolejnych zakupów bo dość dużo będę miała innych kosztów w kwietniu, więc może dopiero w maju jeszcze coś kupię :)






Komentarze

  1. Fajne te spodnie ciążowe 😀podobają mi się! Zakładaj je i przyciągaj fluidy ciążowe 😉
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy 😄😄😄😄oby spodnie ciążowe przyniosły Ci szczęście😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Transfer

A miał być najpiękniejszy prezent na Dzień Kobiet

Leonard - nasz cud narodzin 💙